Informacja dotycząca realizacji ustawowych obowiązków
Szanowne Koleżanki/ Szanowni Koledzy!
W imieniu Okręgowej Rady Pielęgniarek i Położnych w Siedlcach informuję, że każda pielęgniarka/pielęgniarz, położna/położny, ma obowiązek aktualizowania danych dotyczących zatrudnienia.
Obowiązek ten wynika z zapisów w art. 19 i art. 101 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2011 r. Nr 174, poz.1039).
W związku z tym zwracam się z prośbą o wypełnienie formularza aktualizacyjnego, który jest zamieszczony na naszej stronie i przesłanie na adres Okręgowej Izby Pielęgniarek
i Położnych w Siedlcach. W formularzu aktualizacyjnym są do wypełnienia rubryki dotyczące ukończenia kształcenia podyplomowego w zakresie specjalizacji, kursów kwalifikacyjnych,
specjalistycznych, dokształcających, oraz uzyskania tytułu licencjata, magistra. Informacje niezbędne są do zaktualizowania danych zamieszczonych w rejestrze pielęgniarek i położnych prowadzonym w wersji elektronicznej.
Zachęcam do zapoznania się z zapisami ustawy, w przypadku wątpliwości prosimy o telefon celem uzyskania szczegółowej informacji.
Hanna Sposób
Przewodnicząca ORPiP