25 632 84 35   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Archiwum aktualności

Realizacja ustawowych obowiązków

Informacja dotycząca realizacji ustawowych obowiązków

Szanowne Koleżanki/ Szanowni Koledzy!

W imieniu Okręgowej Rady Pielęgniarek i Położnych w Siedlcach informuję, że każda pielęgniarka/pielęgniarz, położna/położny, ma obowiązek aktualizowania danych dotyczących zatrudnienia.

Obowiązek ten wynika z zapisów w art. 19 i art. 101 Ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2011 r. Nr 174, poz.1039).
W związku z tym zwracam się z prośbą o wypełnienie formularza aktualizacyjnego, który jest zamieszczony na naszej stronie i przesłanie na adres Okręgowej Izby Pielęgniarek
i Położnych w Siedlcach. W formularzu aktualizacyjnym są do wypełnienia rubryki dotyczące ukończenia kształcenia podyplomowego w zakresie specjalizacji, kursów kwalifikacyjnych,
specjalistycznych, dokształcających, oraz uzyskania tytułu licencjata, magistra. Informacje niezbędne są do zaktualizowania danych zamieszczonych w rejestrze pielęgniarek i położnych prowadzonym w wersji elektronicznej.
Zachęcam do zapoznania się z zapisami ustawy, w przypadku wątpliwości prosimy o telefon celem uzyskania szczegółowej informacji.

Hanna Sposób
Przewodnicząca ORPiP

Region Siedlecki

region-siedlecki

 

Dane teleadresowe

Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Siedlcach

ul. Mazurska 2
08-110 Siedlce

e-mail: biuro@oipip.siedlce.pl 

tel./fax: (25) 632-54-10
tel.: (25) 632-84-35
tel.kom.: 502-052-417

Konto bankowe: 58 1020 4476 0000 8402 0016 8518

Biuro

Biuro Izby czynne:  
Pn. 7:00-16:00, Wt. 8:00-16:00, Śr. 8:00-17:00, Czw. 8:00-17:00, Pt. 7:00-16:00

Porady Prawne:
Śr. 13:30-15:30

Dyżur Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej

pierwsza i trzecia środa miesiaca w godz. 16:00 - 17:00,  telefon: (25) 632-84-35